Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
CEFR
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of the educational online platforms TalentLms and Journalate for learning and assessment in the EFL classroom [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Nikolaos, Ventzios
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation was the use of the educational online platforms TalentLms and Journalate for learning and assessment in the EFL classroom. The TalentLms platform was used as a means to teach reading and vocabulary and assess the learners’ abilities in these areas. The Journalate platform was used as a platfrom for the daily recording of students’ thoughts and for setting particula...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Βελτιώνοντας τις Δεξιότητες Ανάγνωσης και Ομιλίας των μαθητών επιπέδου Α2 σε ένα Φροντιστήριο Ξένης Γλώσσας βασιζόμενοι στην Επικοινωνιακή Προσέγγιση Διδασκαλίας της Γλώσσας [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Χορταριά, Σπυριδούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The Communicative Language Teaching Approach, also known as Communicative Language Teaching (CLT) appeared in the 1970s and was a great breakthrough as the CLT affected the other language teaching approaches. The previous teaching methods such as Audiolingualism and Situational Language Teaching laid emphasis on grammar and promoted grammar competence as the basis of language proficiency. The tech...