Κριτήρια αναζήτησης: CEESCALE
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: CEESCALE Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating the effect of Ethnocentrism on consumers’ behaviour: The case of the Greek brewing industry [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Papadopoulou, Symela Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The purpose of the present study is to investigate and analyze the existence of ethnocentric tendencies in Greek consumers’ behaviour and the extent to which they influence their purchase intention towards domestic products. In order to accomplish the measurement of consumer ethnocentrism, the new scale, namely CEESCALE, was used and validated. The product- base of the study is beer. Another ai...