Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
CEESCALE
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the effect of Ethnocentrism on consumers’ behaviour: The case of the Greek brewing industry [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2018 [2018-09-08]
Papadopoulou, Symela
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of the present study is to investigate and analyze the existence of ethnocentric tendencies in Greek consumers’ behaviour and the extent to which they influence their purchase intention towards domestic products. In order to accomplish the measurement of consumer ethnocentrism, the new scale, namely CEESCALE, was used and validated. The product- base of the study is beer.
Another ai...