Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Buying behavior
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η στάση των καταναλωτών ως προς τα φυτικά προϊόντα στη ελληνική αγορά. [Ελληνική]
Ημερομηνία:
19-5-2024
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΣΗΜΑΚΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The recent years plant based food products tend to obtain a large part of the food market share and consumers’ preference of these products is influenced by the price, the quality of these food products and their accessibility in the market.Moreover, there are social, environmental, ethical and health factors which turns the interest of consumers to plant based food products instead of conventiona...
Ο αντίκτυπος της πανδημίας στην αγοραστική συμπεριφορά των ατόμων απέναντι στα ιατρικά προϊόντα.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The pandemic impact on buying behavior of medical products. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
Χαρώνης, Σπυρίδων
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Covid-19 is an unprecedented global health crisis and is different from any previous one regarding the global spread of the virus and the perceived risk. This dissertation aimed to study individuals’ buying behavior in Greece during the pandemic towards Covid-19 medical products. That is, to investigate the effects of received information about the Covid-19 pandemic and emotional dimensions for Co...