Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Branding destinations
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The process of destination branding and the role of digital marketing. Strategic plan for branding West Messinia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-02-2016 [2016-02-28]
ΚΑΡΑΜΠΕΤΣΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί κλάδο, με τα επιμέρους στοιχεία του να ανήκουν κατά βάση στη σφαίρα του ιδιωτικού τομέα και με τον δημόσιο τομέα να έχει σημαίνοντα ρόλο στην προαγωγή και εξέλιξή του, χωρίς ωστόσο να είναι σε θέση να τον ελέγξει σε μεγάλο βαθμό (Mason, 2003). Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο διεθνές περιβάλλον, με τον ανταγωνισμό να εντείνεται, ο τουρισμός και τα προϊόντα του, δεν μπορούν παρά να...