Κριτήρια αναζήτησης: Brand image Φήμη μάρκας
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Brand image Φήμη μάρκας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: An Evaluation of Sports Sponsorship's effectiveness among Basketball fans in Greece. The case of Olympiacos B.C. sponsorship program [Αγγλική] Ημερομηνία: 07-09-2019 [2019-09-07] Συγγραφέας: KANELLIS, GRIGORIOS Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Sponsorship can be defined as a business relationship in which one party provides another an opportunity for commercial exploitation of an association with a target audience, in return for funds, services or resources. Sponsorships are a very popular practice within the sports sector nowadays. Companies sponsor teams, players or events in order to achieve specific objectives and gain competitive a...