Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Brand image Φήμη μάρκας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
An Evaluation of Sports Sponsorship's effectiveness among Basketball fans in Greece. The case of Olympiacos B.C. sponsorship program [Αγγλική]
Ημερομηνία:
07-09-2019 [2019-09-07]
KANELLIS, GRIGORIOS
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Sponsorship can be defined as a business relationship in which one party provides another an opportunity for commercial exploitation of an association with a target audience, in return for funds, services or resources. Sponsorships are a very popular practice within the sports sector nowadays. Companies sponsor teams, players or events in order to achieve specific objectives and gain competitive a...