Κριτήρια αναζήτησης: Brand equity
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Brand equity Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Destination branding of Patras-The role of alternative tourism [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Κυριακόπουλος, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθούν η επωνυμία (brand) του τουριστικού προορισμού Πάτρα και η σημασία των εναλλακτικών μορφών τουρισμού στο brand. Αρχικά, παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο του τουριστικού marketing και του branding και αναδεικνύονται οι κύριες πτυχές του destination branding με έμφαση στον πολιτισμό, εφόσον η Πάτρα είναι μια πόλη με έμφαση τον πολ...