Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Brand community
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Role of Social Network Sites as a Strategic Tool of Marketing Management and their Impact on Building Brand Loyalty [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-05-2019 [2019-05-12]
Vasou, Stella
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Social Network Sites (SNSs) have dramatically attracted the attention of practitioners and academics. This thesis aims to address SNSs role as a marketing management tool and to manifest their impact on enhancing brand loyalty. In doing so, it investigates the concept of consumer engagement within the context of brand communities based on SNSs, outlining its influence on loyalty intention. The the...