Κριτήρια αναζήτησης: Brand and product differentiation
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Brand and product differentiation Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Πως οι αποτελεσματικές στρατηγικές Marketing επιδρούν στην απόδοση των εταιρειών σε περίοδο οικονομικής κρίσης: Ένα case-study από την Ελληνική Αγορά Εστίασης [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2016 [2016-05-15] Συγγραφέας: ΜΠΑΪΜΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Within the context of the years of the socio-economic crisis in Greece, starting in 2009, this thesis presents the case study of how the two leading Fast Food & Coffee retailers in Greece responded to the changing market conditions. On the one hand, the effect of the crisis in the financial status of the companies and on the other hand, the rapidly changing consumer behavior, are creating new chal...