Κριτήρια αναζήτησης: Brand Mnagement
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Brand Mnagement Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Effectiveness of Social Media as a Strategic Tool of Marketing Management and its Impact on a Brand’s Promotion. [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Goida, Christina Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The aim of the proposed dissertation is to perform a study about the effectiveness of the use of social media as a strategic tool of marketing management and to illustrate its impact on a brand, especially on a product. Firstly, we will present the social media using prior theoretical and empirical findings. We can notice that, nowadays, the use of social media is the new trend in marketing, as mo...