Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Brand Mnagement
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Effectiveness of Social Media as a Strategic Tool of Marketing Management and its Impact on a Brand’s Promotion. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Goida, Christina
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The aim of the proposed dissertation is to perform a study about the effectiveness of the use of social media as a strategic tool of marketing management and to illustrate its impact on a brand, especially on a product. Firstly, we will present the social media using prior theoretical and empirical findings. We can notice that, nowadays, the use of social media is the new trend in marketing, as mo...