Κριτήρια αναζήτησης: Brand Extension
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Brand Extension Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The perception of consumers about brand licensing- The case of super premium brands [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: ANTONOPOULOU, SIKELIA Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The focus of the present thesis is on the subject of a brand extension with the form of licensing. More specifically, this study examines consumers’ perception regarding a brand which has enacted a licensing model. Both luxury brands and super premium markets are included in the study. The methodology employs primary research with the use of questionnaires. Each questionnaire includes 14 close-e...