Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Brand Extension
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The perception of consumers about brand licensing- The case of super premium brands [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
ANTONOPOULOU, SIKELIA
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The focus of the present thesis is on the subject of a brand extension with the form of licensing. More specifically, this study examines consumers’ perception regarding a brand which has enacted a licensing model. Both luxury brands and super premium markets are included in the study.
The methodology employs primary research with the use of questionnaires. Each questionnaire includes 14 close-e...