Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Brand Equity
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the role of brand equity in the development of customer satisfaction: The case of a city hotel in Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΜΑΓΚΑΦΑΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στο οικοσύστημα των επιχειρήσεων και κυρίως των επιχειρήσεων του τουρισμού οι διοικήσεις των ξενοδοχείων είτε προέρχονται από το στενό οικογενειακό περιβάλλον είτε από στελέχη της ελεύθερης αγοράς οφείλουν να καταγράφουν και να ερμηνεύουν τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών τους σε σχέση με το προσφερόμενο προϊόν ή υπηρεσία που διαθέτουν.
Η δυναμική που έχει η αξία της επωνυμίας ως περιουσιακό στο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Τα χαρακτηριστικά της αφοσίωσης των πελατών: Ο αντίκτυπος που έχουν τα χαρακτηριστικά/ γνωρίσματα των προϊόντων, στην εικόνα της φίρμας. Μία μελέτη στα προϊόντα κλιματισμού [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
Grigoropoulos, Antonis
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In today's reality, this study investigates the prevailing conditions in the Greek market for residential air-conditioning only, as well as exploring the ways and methods by which a newly-established air-conditioning company with its own brand can gain a share of the market slowly but yet steadily, investing in the development of loyalty with its partners and the end customer. An attempt is made t...