Κριτήρια αναζήτησης: Brand Community και Κοινότητες Μάρκας
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Brand Community και Κοινότητες Μάρκας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The affect of social media on consumers' brand loyalty. [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Κωνσταντοπούλου, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): As social media and especially Facebook, have a very rapid growth and it is used more and more by Internet users ,researchers are giving more attention for social media as a source of communication. Online brand communities have developed through social media and they are actually groups of people from different places but with same interests who are connected via Internet. They join in these com...