Κριτήρια αναζήτησης: Behaviour
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Behaviour Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social media: The new trend in marketing and its impact on customer behaviour. [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Vantaraki, Magdalini Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Web 2.0 and Social Media is the undisputable biggest phenomenon of 20th century. Merging both has made possible for people to communicate with a huge audience or for firms to communicate their products. The impact of social media to customer behavior or the impact from consumer to consumer is huge and it’s magnifying. The purpose of this study is to analyze how Social media influence consumers and...