Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
BRANDING
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of local government in shaping the brand name of a tourist destination. The case of Athens. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
KΑΤΣΟΥΛΑ, ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σήμερα οι συνήθειες των επισκεπτών ενός τουριστικού προορισμού έχουν αλλάξει. Οι τουρίστες θέλουν να ζουν αυθεντικές και μοναδικές εμπειρίες και να γνωρίζουν έναν τόπο σε βάθος. Οι αλλαγές στις συνήθειες των δυνητικών επισκεπτών έχουν δημιουργήσει αύξηση του τουρισμού πόλεων. Η συγκεκριμένη μορφή τουρισμού αναδεικνύει μια πόλη μέσα από την πολιτιστική και την ιστορική της πλευρά και αναδύει νέες μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
KOULOUBI, ERASMIA-AIKATERINI
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): A brand is a name, term, sign, symbol, or design, or a combination of these, that identifies the maker or seller of a product or service, assist the product’s market presence and enhance differentiation, helping it to stand out as suitable choice for the consumer. However, branding has powerful practical marketing implications, being a lot more than a brand name or the look of a brand. It is one o...