Κριτήρια αναζήτησης: Awakening to Languages, CLIL, study buddy, newcomer, long-settled migrants, mainstream classroom
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Awakening to Languages, CLIL, study buddy, newcomer, long-settled migrants, mainstream classroom Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η Ολιστική Εκμάθηση Περιεχομένου και Γλώσσας (CLIL), ο σύντροφος μελέτης (study buddy) και η διαπολιτισμικότητα στις υπηρεσίες των μαθημάτων Λογοτεχνίας: πρακτικές διαφοροποίησης και συμπερίληψης για την αντιμετώπιση των αναγκών των μαθητ΄΄ων , φυσικών και μη-φυσικών ομιλητών της γλώσσας διδασκαλίας [Ελληνική] Ημερομηνία: 24-2-2024 Συγγραφέας: ΙΩΑΝΝΑ ΛΑΖΑΡΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): This research aimed to investigate the efficacy of Content and Language Integrated Learning (CLIL) and the study buddy system in a semi-rural southern Greek Low Secondary School. The  strategies are used to meet the diverse linguistic, academic, and psychosocial needs of students, focusing first on four (4) 15-years-old Albanian students (1 newcomer, 1  long-settled and 2 second generati...