Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Awakening to Languages, CLIL, study buddy, newcomer, long-settled migrants, mainstream classroom
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η Ολιστική Εκμάθηση Περιεχομένου και Γλώσσας (CLIL), ο σύντροφος μελέτης (study buddy) και η διαπολιτισμικότητα στις υπηρεσίες των μαθημάτων Λογοτεχνίας: πρακτικές διαφοροποίησης και συμπερίληψης για την αντιμετώπιση των αναγκών των μαθητ΄΄ων , φυσικών και μη-φυσικών ομιλητών της γλώσσας διδασκαλίας [Ελληνική]
Ημερομηνία:
24-2-2024
ΙΩΑΝΝΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): This research aimed to investigate the efficacy of Content and Language Integrated Learning (CLIL) and the study buddy system in a semi-rural southern Greek Low Secondary School. The strategies are used to meet the diverse linguistic, academic, and psychosocial needs of students, focusing first on four (4) 15-years-old Albanian students (1 newcomer, 1 long-settled and 2 second generati...