Κριτήρια αναζήτησης: Aufgabenorientiertes Lernen – Sprachproduktion – Praxis – Motivation - Herausforderung
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Aufgabenorientiertes Lernen – Sprachproduktion – Praxis – Motivation - Herausforderung Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η εργασιοκεντρική μάθηση ως μέθοδος για την προώθηση της παραγωγής του προφορικού λόγου στο γερμανόφωνο μάθημα: Μια εμπειρική μελέτη από την σκοπιά των εκπαιδευτικών [Ελληνική] Ημερομηνία: 6-2-2025 Συγγραφέας: ΑΘΗΝΑ ΣΜΟΙΛH Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Die Förderung der mündlichen Sprachproduktion stellt im DaF-Unterricht (Deutsch als Fremdsprache) eine zentrale Herausforderung dar. Für viele Lernende ist das Sprechen eine der schwierigsten Sprachfertigkeiten, da es nicht nur grammatische Kenntnisse, sondern auch die Fähigkeit erfordert, diese spontan und flüssig in kommunikative Kontexte umzusetzen. Besonders in griechischen Schulen sind die Ge...