Κριτήρια αναζήτησης: ADVERTISING
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ADVERTISING Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Evolution and potentials of Social Media platforms to advertise brands with the usage of new AR or VR technologies [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΛΑΜΠΙΔΩΝΗ, ΕΥΔΟΞΙΑ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η διερεύνηση και η εξέλιξη των δυνατοτήτων των μεσών κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) να διαφημίσουν εταιρείες, προϊόντα και υπηρεσίες με προσθήκη και χρήση νέων τεχνολογιών AR ή VR. Πιο συγκεκριμένα διερευνάται κατά πόσο μπορούν οι νέες τεχνολογίες αφενός να χρησιμοποιηθούν από εταιρείες και αφετέρου να λειτουργήσουν θετικά για την καλύτερη και πιο εξατ...