Κριτήρια αναζήτησης: ACCEPTABILITY
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ACCEPTABILITY Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The adaptation of an EFL textbook’s reading comprehension material according to the principles of Differentiated Instruction. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΧΗΡΑ, ΑΓΑΘΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Koutselini (2006) argues that traditional teaching methods can no longer support learning in metamodern mixed ability classrooms. For this reason, Differentiated Instruction presents an effective means to address learner variance (Tomlinson, 2003), avoids the pitfalls of the one-size-fits-all curriculum (McBride, 2004), while supporting the multiple intelligences and varying learning styles (Lawre...