Κριτήρια αναζήτησης: 7 PS OF MARKETING MIX
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: 7 PS OF MARKETING MIX Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The coffee-shop market in Greece. Key factors that affect the consumers’ choice, satisfaction, loyalty and revisit intention. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: ΠΙΝΑΚΑ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Coffee shop industry has had substantial and great evolvement throughout the last 20 years, from the beginning of the 21st century. Behind every single cup of coffee there is a whole philosophy hiding and even a perspective of life. T.S. Eliot wrote “I have measured out my life in coffee spoons”. People enjoy this irreplaceable decoction mostly indoors, but they do so outdoors as well. In this stu...