Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ψηφιακό μαρκετινγκ, digital marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Events marketing in cultural organizations: the use of digital marketing to increase participants [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-03-2019 [2019-03-11]
Λάβδα, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδειχθεί η σημασία κι ο ρόλος του events marketing για την διαχείριση των εκδηλώσεων των πολιτιστικών οργανισμών και την προώθηση των δράσεών τους και με ποιο τρόπο το digital marketing λειτουργεί ως ένα ενισχυτικό και ιδιαιτέρως αποτελεσματικό μέσο για την αύξηση των συμμετεχόντων. Αναλυτικότερα, στο θεωρητικό του μέρος η εργασία επιχειρεί να α...