Κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακό κανάλι - digital channel
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακό κανάλι - digital channel Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The examination of critical characteristics of reliable e-WOM messages across digital marketing channels, in relation to young female consumers’ purchase intentions of cosmetic products. [Αγγλική] Ημερομηνία: 03-09-2017 [2017-09-03] Συγγραφέας: Καμπιτάκη, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): According to Source Credibility Theory (SCT), when receivers of information view the source of information as credible, it is more probable to be persuaded. Based on this, this dissertation aims at investigating the critical characteristics of reliable e-WOM messages, across digital marketing channels, concerning young female consumers’ purchase intentions of cosmetic products. Its research object...