Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ψηφιακό κανάλι - digital channel
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The examination of critical characteristics of reliable e-WOM messages across digital marketing channels, in relation to young female consumers’ purchase intentions of cosmetic products. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
03-09-2017 [2017-09-03]
Καμπιτάκη, Ευαγγελία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): According to Source Credibility Theory (SCT), when receivers of information view the source of information as credible, it is more probable to be persuaded. Based on this, this dissertation aims at investigating the critical characteristics of reliable e-WOM messages, across digital marketing channels, concerning young female consumers’ purchase intentions of cosmetic products. Its research object...