Κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακή στρατηγική
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακή στρατηγική Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Benaki Museum and Acropolis Museum. Communication policy and the contribution of digital media to attracting new visitors. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2023 Συγγραφέας: ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΤΣΑΪΤΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η ταχεία εξάπλωση των νέων τεχνολογιών και του ψηφιακού μετασχηματισμού έχει επηρεάσει τους πολιτιστικούς οργανισμούς και συγκεκριμένα τα σύγχρονα μουσεία. Αυτά προσπαθούν για την προσέλκυση νέου κοινού και να αναπτύξουν επικοινωνιακές σχέσεις με αυτό, μέσα από τη συμβολή των ψηφιακών μέσων, καθώς διαμορφώνουν νέους τρόπους προβολής και προώθησης των πολιτιστικών αγαθών των μουσείων. Στην παρούσα ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The digital transformation of museums in the modern era. Case study of three foreign museums. Strategy, Administration, Ideas, Innovations, Results. RIJKSMUSEUM Museum in Amsterdam, Louvre Museum and British Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Ζέρβα, Αναστασία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα κοινωνικά μέσα και οι νέες τεχνολογίες έχουν αλλάξει την καθημερινή ζωή του ανθρώπου και τον τρόπο οργάνωσης κάθε πολιτιστικού οργανισμού. Για αυτόν το λόγο θα πρέπει επίκεντρό τους να είναι η ύπαρξη μιας αποτελεσματικής ψηφιακής στρατηγικής για να μπορέσουν να εξασφαλίσουν όλα τα μέσα που είναι αναγκαία για να επιβιώσουν. Το γεγονός αυτό είναι ακόμα σημαντικότερο στη σύγχρονη εποχή λόγω τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Digital Strategy for Culture at european and national level. The ability to use collaborative ICT (Information and Communication Technologies) tools in cultural organizations. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Κοσμά, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η διαμόρφωση μίας ψηφιακής στρατηγικής για τον πολιτισμό κρίνεται πολύ σημαντική τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και εθνικό επίπεδο. Μέσω της υιοθέτησης μίας ψηφιακής πολιτιστικής στρατηγικής παρέχονται οι απαραίτητες κατευθύνσεις προς τους πολιτιστικούς οργανισμούς καθώς και οι πόροι ώστε οι οργανισμοί να χρησιμοποιούν εργαλεία Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και να προσαρμόζονται στις διαρκ...