Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ψηφιακή καινοτομία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social media and tourism: The impact of social media on the promotion of the tourism industry in Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Τσιρακάκης, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η αποδοχή των διάφορων τύπου εφαρμογών που βασίζονται στο διαδίκτυο, ως μέσο και
αναπόσπαστο μέρος των κοινωνικών μέσων, αναπτύσσεται τρομακτικά από τη δεκαετία του
'90 μέσω του αυξανόμενου αριθμού χρηστών και δικτυακών πυλών. Από την πλευρά της
προσφοράς των αγορών, σήμερα τα κοινωνικά μέσα είναι μια πλατφόρμα όπου οι
επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν τις υπηρεσίες και τα προϊόν...