Κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακή επιρροή
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακή επιρροή Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of the role of social media in the travel decision-making process of Generation Z [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-9-2025 Συγγραφέας: ΜΑΝΘΑ ΠΕΤΡΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει τον ρόλο που διαδραματίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση των ταξιδιωτικών επιλογών της Generation Z, εστιάζοντας σε όλα τα στάδια του ταξιδιού: από την αρχική αναζήτηση προορισμού, τον σχεδιασμό και την οργάνωση, την εμπειρία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και την αξιολόγησή της μετά την επιστροφή. Μέσα από την ανάλυση του ερευνητικού υλικού, αναδεικνύεται ...