Κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακή επικοινωνία
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακή επικοινωνία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of new technologies and the contribution of digital communication in the promotion of cultural activities: The case of the Jacobite Public Central Library - Lixouri Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2023 Συγγραφέας: ΡΕΓΓΙΝΑ ΜΠΑΛΤΣΑΒΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι σύγχρονες οικονομικές, υγειονομικές και πολιτιστικές υφέσεις επηρεάζουν τον πολιτισμό και τους πολιτιστικούς θεσμούς. Η τεχνητή νοημοσύνη και ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ζωτικής σημασίας για την επεξεργασία των δραστηριοτήτων τους. Η ψηφιοποίηση αλλάζει ραγδαία την πολιτιστική πολιτική. Αυτό το φαινόμενο μεταμόρφωσε την παραγωγή, διαχείριση και προώθηση πολιτιστικών αγαθών αναπτύσσοντας κα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The communication strategy of Film Festivals: the case of the Francophone Film Festival in Athens and the Greek Film Festival in Los Angeles" [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: ΤΣΙΝΤΖΟΥ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την επικοινωνιακή στρατηγική των κινηματογραφικών φεστιβάλ που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό. Μέσα από την περιπτωσιολογική μελέτη των Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου στην Αθήνα και Ελληνικού Κινηματογράφου στο Λος Άντζελες η εργασία επιχειρεί να χαρτογραφήσει τα σχέδια στρατηγικής επικοινωνίας που ακολουθούν δυο διαφορετικοί πολιτιστικοί φορείς για τη ...