Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
φήμη
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Crisis management and reputation management in Greek companies: the food and drinks sector” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
Μακρής, Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The present study aimed at investigating crisis and corporate reputation management in the Greek food and beverage sector in the region of Drama. Specifically, it aimed at the level that the firms use these two kinds of management, the relative perceptions of their employees and the examination of a possible interconnection between crisis and corporate reputation management. For this purpose, a qu...