Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
τουριστικό προϊόν
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism recovery strategy in the prefecture of Kavala in the post - covid era with the development of alternative tourism [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-9-2023
ΑΓΛΑΪΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εξετάζει την πορεία των τουριστικών επιχειρήσεων του Ν. Καβάλας προ και μετά την πανδημία COVID-19 εστιάζοντας στον τρόπο που επηρέασε η πανδημία τις κρατήσεις και τα έσοδα των εξεταζόμενων τουριστικών επιχειρήσεων. Επιπλέον, διερευνά κατά πόσον τα καταλύματα που διατίθενται στο Ν. Καβάλας ακολουθούν τα νέα πρότυπα τουριστικής ανάκαμψης.
Διαπιστώθηκε ότι οι τουριστικοί φορεί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Crisis management in tourism. Case study of health crises in Greece and especially in the Ionian Islands [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2021 [2021-09-24]
Γραμμένου, Μαίρη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σε τουριστικό επίπεδο, οι υγειονομικές κρίσεις αποτελούν ένα μεγάλο ζήτημα για τον τουρισμό την τελευταία δεκαετία και για τον λόγο αυτό απαιτείται η αντιμετώπισή τους με όρους διαχείρισης, τόσο από την πολιτεία και τους τοπικούς φορείς, όσο και από τις επιχειρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι μέσα από θεωρητική προσέγγιση της διαχείρισης των κρίσεων, να εξεταστεί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Public Opinion perceptions towards the touristic product; searching for similarities and differences between distinct modes of data collection, using dual frame [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Σιάκας, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική διατριβή αποτυπώνει τη στάση της ελληνικής κοινής γνώμης έναντι του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ζητημάτων τουριστικής ανάπτυξης, ωφελειών και προβληματισμών και του βαθμού εμπιστοσύνης έναντι των φορέων σχεδιασμού και υλοποίησης τουριστικής πολιτικής. Επιχειρεί να απαντήσει σε δύο ερωτήματα: (α) ποια είναι η στάση της ελληνικής κοινής γνώμης και (β) με ποιον τρόπο την απ...
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΚΑΛΛΕΡΓΗ, ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το τουριστικό προϊόν, από τη φύση του, θεωρείται πολύπλοκο, πολυδιάστατο, εννοιολογικά συγκεχυμένο και άκρως ανθρωποκεντρικό. Οι ανθρώπινοι πόροι διαδραματίζουν πρωτεύοντα ρόλο στους κλάδους της Τουριστικής Βιομηχανίας καθώς αποτελούν το εν δυνάμει περιουσιακό στοιχείο, το οποίο με την κατάλληλη παρακίνηση, αξιολόγηση και ανάπτυξη μέσω της εκπαίδευσης οδηγεί την επιχείρηση στην επιτυχία και στην α...