Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
τηλεφωνικό κέντρο
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Employees’ satisfaction- the case study of a call center [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
PLIAKA, ILIANA
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): “Employee satisfaction” is a very important issue for companies and especially for the big ones. Nowadays it is very common to connect the level of quality and productivity that an employer offers in an organization, with the level of satisfaction that an employee feels.
In the past the big companies aimed clearly to the profit presenting serious weaknesses in issues which were related to the ne...