Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Η αναπαράσταση της γλώσσας των νέων στον ελληνικό διαφημιστικό λόγο και η διδακτική της αξιοποίηση
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The representation of youth language in greek advertising discourse and its didactic utilization [Αγγλική]
Ημερομηνία:
9-3-2025
ΜΑΡΙΑ ΚΑΤΣΙΝΕΛΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Εφορμούμενοι από το γεγονός πως τα ΜΜΕ αποτελούν μια κοινωνική κατασκευή που αναπαριστά τη σχέση γλώσσας-κοινωνίας και χρησιμοποιούν το λόγο με στρατηγικές που αναπαράγουν συγκεκριμένες ιδεολογίες, με σκοπό τη διαφημιστική πειθώ, στην παρούσα εργασία εξετάζουμε τον τρόπο που η αναπαράσταση της γλώσσας των νέων στον ελληνικό διαφημιστικό λόγο, μέσω της κατασκευής συγκεκριμένων ταυτοτήτων των πρωταγ...