Κριτήρια αναζήτησης: ταξινόμηση
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ταξινόμηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: DIET AND EXERCISE IN DIABETES MILLITUS [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-2-2024 Συγγραφέας: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΝΑΝΤΖΙΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διαχείριση Γήρανσης και Χρόνιων Νοσημάτων (ΓΧΝ) Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Ο σακχαρώδης διαβήτης χαρακτηρίζεται ως χρόνια ασθένεια παρουσιάζοντας σοβαρές επιπλοκές στα άτομα που νοσούν. Αποτελεί παγκόσμια πανδημία και είναι η έκτη αιτία θανάτου σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο σακχαρώδης διαβήτης εκτός από την ιατρική κοινότητα απασχολεί ιδιαίτερα και την οικονομία, διότι λαμβάνει μεγάλες κοινωνικο- οικονομικές προεκτάσεις. Η δίαιτα και η άσκηση αποτελούν τις δυο βασικό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: PERIODIC TABLE: TRANSFER OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE IN THE EDUCATIONAL PROCESS [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ, ΣΠΥΡΙΔΩΝ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών των Φυσικών Επιστημών (ΚΦΕ) Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική αυτή εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση Καθηγητών Φυσικών Επιστημών» και ειδικότερα στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας ΚΦΕ 52 «Οργάνωση και αλληλεπιδράσεις της ύλης σε μοριακό επίπεδο». Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της επιστημονικής γνώσης σχετικά με τον Περιοδικό Πίνακα των χημικών στοιχείων και η περι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: COMPARISON OF BOOSTING ALGORITHMS [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΓΚΟΤΖΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Βασική ιδέα της μεθόδου boosting αποτελεί η στάθμιση των παραδειγμάτων εκπαίδευσης σύμφωνα με τη δυσκολία της ταξινόμησης τους. Περιλαμβάνει μία επαναληπτική διαδικασία η οποία προσαρμόζει την κατανομή των παραδειγμάτων εκπαίδευσης με τέτοιο τρόπο ώστε οι ταξινομητές βάσης να εστιάζουν στα παραδείγματα που ταξινομούνται δύσκολα. Σε αυτή τη διπλωματική εργασία πραγματοποιείται μια εμπειρική σύγκρισ...