Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital marketing trends and technology enabled customer engagement in retail business. The case of the eyewear sector. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
07-09-2019 [2019-09-07]
Γεωργίου, Μαρία - Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The ever-changing nature of digital technology and the rising use of digital media has revolutionized the way consumers seek, purchase and evaluate products and services. The retail business sector highlights the importance of exploiting digital touchpoints to market its products, engage with customers, promote loyalty and trust and add customer value. This study aims to analyze the impact of digi...