Κριτήρια αναζήτησης: τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital marketing trends and technology enabled customer engagement in retail business. The case of the eyewear sector. [Αγγλική] Ημερομηνία: 07-09-2019 [2019-09-07] Συγγραφέας: Γεωργίου, Μαρία - Αλεξάνδρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The ever-changing nature of digital technology and the rising use of digital media has revolutionized the way consumers seek, purchase and evaluate products and services. The retail business sector highlights the importance of exploiting digital touchpoints to market its products, engage with customers, promote loyalty and trust and add customer value. This study aims to analyze the impact of digi...