Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
σύμβολο
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Field study regarding greek branding. The definition of the greek visual concept of a product. The study of the affects of modern visual stimuli on such a product and its redefinition through the whole process. Design of a stationary series, aiming to illustrate greek identity. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Πιτυρίγκα, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Τι μας κάνει να εντοπίζουμε την έννοια της ελληνικότητας σε ένα γραφιστικό εμπορικό προϊόν; Αυτό είναι το κύριο ερώτημα που πραγματεύεται η ανά χείρας εργασία. Κατά την Δ.Ε. θα πραγματοποιηθεί έρευνα πεδίου προϊόντων που προάγουν την ελληνική ταυτότητα, με στόχο τον εντοπισμό και την επισήμανση των στοιχείων που τα καθιστούν «ελληνικά». Τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν θα οδηγήσουν σε σχεδιαστική π...