Κριτήρια αναζήτησης: συγχωνεύσεις
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: συγχωνεύσεις Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Formation of a new work culture of employees from an acquired bank in time of mergers and acquisitions in the Greek banking system. Challenges of integration, coexistence and satisfaction in the new corporate culture. The case of the absorption of Probank by NBG [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Ταραζής, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία 10 χρόνια, τοελληνικό τραπεζικό σύστημα έχει συρρικνωθεί σε μεγάλο βαθμό μέσω κυρίως των εξαγορών και των συγχωνεύσεων που έλαβαν χώρα. Η περίοδος αυτή ακολούθησε έπειτα από μια δεκαετία συνεχούς ανάπτυξης που οδήγησε στην εκπροσώπηση στον ελλαδικό χώρο άνω των 18 τραπεζικών ιδρυμάτων ελληνικών και όχι μόνο συμφερόντων. Σήμερα λοιπόν ο τραπεζικός τομέας εκπροσωπείται κυρίως από 4 συστ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Study of the impact, of the Greek Banking Mergers (Acquisitions), on their viability using different models of bankruptcy prediction. [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Παπαγρηγορίου, Γρηγόριος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της πορείας των τεσσάρων τραπεζών οι οποίες έπειτα από έλεγχο και από την ανεξάρτητη συμβουλευτική BlackRock Solutions, επελέγησαν ως οι κατάλληλες για συστημικές του χρηματοπιστωτικού συστήματος της χώρας, με βασικό κριτήριο την βιωσιμότητά τους. Από την αξιολόγηση της συμβουλευτικής εταιρείας που έγινε με τη χρήση σύνθετων μοντέλων ανάλυσης προέκυψαν τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: MERGERS - ACQUISITIONS OF BANKS AND CUSTOMER SATISFACTION. THE CASE OF PIRAEUS BANK. [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-04-2016 [2016-04-08] Συγγραφέας: ΜΥΛΩΝΑΣ, ΠΑΥΛΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η μελέτη της ικανοποίησης των πελατών έπειτα από την διάρθρωση του ελληνικού τραπεζικού κλάδου λόγω συγχωνεύσεων και εξαγορών, με ειδικότερη περίπτωση μελέτης πελατών της τραπέζης Πειραιώς. Κύριος στόχος είναι να εξεταστεί η επίδραση των διαστάσεων της ποιότητας υπηρεσιών στην συνολική ικανοποίηση του πελάτη, επειδή η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι αυτή...