Κριτήρια αναζήτησης: στρατηγική επικοινωνία
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: στρατηγική επικοινωνία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: COMMUNICATION POLICIES IN CULTURAL ORGANIZATIONS. CASE STUDY: THE ATHENS WAR MUSEUM [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΠΑΤΑΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός σε κάθε έκφανση του αποτελεί μία από τις σημαντικότερες κοινωνικές δραστηριότητες. Στις μέρες μας, σε μια περίοδο οικονομικής ύφεσης καλείται να αντιμετωπίσει τις οικονομικές δυσκολίες που απορρέουν από αυτή καθώς και τις προκλήσεις του νέου τεχνολογικού περιβάλλοντος. Η επικοινωνιακή πολιτική των πολιτιστικών οργανισμών οφείλει να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της σημερινής εποχής τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural communication: Art education and new technologies [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Ιωαννίδου, Ζωή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Υπόβαθρο: Η επίτευξη της πολιτιστικής επικοινωνίας είναι εφικτή με την εφαρμογή μιας στρατηγικής μεθόδου. Η στρατηγική επικοινωνίας είναι μία δημοφιλής πρακτική προσέλκυσης των καταναλωτών στις πολιτιστικές μονάδες. Ωστόσο, παρόλο που η ψυχαγωγία και η εκπαίδευση είναι ο προεξάρχων στόχος του κοινού για την επίσκεψη ενός χώρου πολιτισμού, η διδακτική της τέχνης στη στρατηγική επικοινωνίας, ως προσ...