Κριτήρια αναζήτησης: στρατηγική αγοράς
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: στρατηγική αγοράς Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: GO-TO-MARKET (GTM) STRATEGY FOR OFFERING & SELLING ENHANCED SERVICES TO GLOBAL COMMUNICATION SERVICE PROVIDERS (CSPs) [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-09-2020 [2020-09-06] Συγγραφέας: Stefanioros, Nikolaos Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): During the last years, with the rapid development in techncology and telecom networks, the majority of CSPs and telecom suppliers focus more on 5G networks, Internet of Things (IoT) or Broadband high-speed access networks. However, traditional Publich Switching Telephone Networks (PSTN) and legacy networks are still here and must be mainteained to ensure successful business, provide critical servi...