Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
στρατηγικές διεθνοποίησης, είσοδος σε αγορά, αναδυόμενες αγορές, διαχείριση κινδύνου
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ Η ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΕ ΞΕΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2015 [2015-09-06]
ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ, ΖΩΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Companies from developed countries expand to emerging markets to increase their revenues and their market share. The study, using the methodology of the case study, examines the expansion of three large companies (IKEA, Coca Cola and Kellogg's) in emerging markets, the factors they have to examine and the practices they should apply to improve their market share. The study showed that even the lar...