Κριτήρια αναζήτησης: στρατηγικές διαδικτυακής επικοινωνίας
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: στρατηγικές διαδικτυακής επικοινωνίας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Using video as tool and medium of cultural communication [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Δεματά, Αθανασία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Το βίντεο θεωρείται ένα δυναμικό και αποτελεσματικό εργαλείο και μέσο επικοινωνίας, που εφόσον χρησιμοποιηθεί με το σωστό τρόπο και αξιοποιηθούν οι δυνατότητές του, μπορεί να αποτελέσει τον παράγοντα διαφοροποίησης ενός μουσείου από τους ανταγωνιστές του. Με τη χρήση του βίντεο ένα μουσείο έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει την προσοχή του διαδικτυακού κοινού και να αυξήσει την ενεργή εμπλοκή του· ...