Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
στερεότυπο
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Social advertising in the vortex of the Covid-19 pandemic” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-02-2022 [2022-02-19]
Γιαννακάκη, Ιουλία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Ζούμε μέσα από την τηλεόραση. Πόσοι και πόσες μπορούν ν’ αρνηθούν ότι το πράττουν. Λίγες και λίγοι έκλεισαν τον δέκτη και σιώπησε η «φωνή της εικόνας» σπίτι τους. Οι μάζες είναι δέκτες. Δέκτες και καταναλωτές της μαζικής επικοινωνίας. Την εποχή της καραντίνας, λόγω της πανδημίας που έφερε ο κορονοϊός Covid-19, η έκθεση στους δέκτες σαφώς πολλαπλασιάζεται ενώ ακούγονται φωνές για τον κοινωνικό ρόλο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Western Mythology of Palestine: Stereotypical Representations in Western Media and Cinema and their Deconstruction in the Films of Elia Suleiman [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Χατζή, Ειρήνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η εξής διπλωματική εργασία αποτελεί μια μελέτη των μεθόδων συγκρότησης των στερεοτύπων στη σύγχρονη κοινωνία, καθώς και των λειτουργιών τους. Η έρευνα εστιάζει σε στερεοτυπικές εικόνες και αφηγήσεις που αφορούν εθνικότητες και, μέσω της προώθησης ρατσιστικών εικόνων και Λόγων, δύναται να οδηγήσουν τόσο σε μεροληπτικές συμπεριφορές ή/και προκαταλήψεις, όσο και στην υιοθέτηση συντηρητικών πολιτικών ...