Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
πρόσληψη διαφήμισης perception of advertisement
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Toy advertising and recruitment of first school age [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2018 [2018-09-28]
Καζανά, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ποιοτική έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να μελετήσει τη διαφήμιση παιχνιδιού και τον τρόπο πρόσληψής της από παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας 6 εώς 9 ετών. Αφορμή αποτέλεσε η διερώτηση αναφορικά με το πώς διαχειρίζονται τα παιδιά αυτής της ηλικίας τις διαφημίσεις για παιχνίδια. Για τον σκοπό αυτό θέσαμε συγκεκριμένα ερευνητικά ερωτήματα που αφορούσαν: 1) Πώς αντιλαμβάνονται και επεξεργάζ...