Κριτήρια αναζήτησης: πρόσληψη διαφήμισης perception of advertisement
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: πρόσληψη διαφήμισης perception of advertisement Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Toy advertising and recruitment of first school age [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2018 [2018-09-28] Συγγραφέας: Καζανά, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ποιοτική έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να μελετήσει τη διαφήμιση παιχνιδιού και τον τρόπο πρόσληψής της από παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας 6 εώς 9 ετών. Αφορμή αποτέλεσε η διερώτηση αναφορικά με το πώς διαχειρίζονται τα παιδιά αυτής της ηλικίας τις διαφημίσεις για παιχνίδια. Για τον σκοπό αυτό θέσαμε συγκεκριμένα ερευνητικά ερωτήματα που αφορούσαν: 1) Πώς αντιλαμβάνονται και επεξεργάζ...