Κριτήρια αναζήτησης: προώθηση τόπου και place marketing.
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: προώθηση τόπου και place marketing. Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication Cultural Strategy and Possibility of developing a place through Place Marketing. Case Study: Municipality of Karpenisi » [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-09-2021 [2021-09-15] Συγγραφέας: Ζαλοκώστα, Σοφία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας αποτελεί η ανάλυση της επικοινωνιακής στρατηγικής που ακολουθείται από τους πολιτιστικούς οργανισμούς και την δυνατότητα τουριστικής ανάπτυξης μιας περιοχής μέσω του place marketing που εφαρμόζεται. Μελετώνται μέσα από την ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία οι έννοιες πολιτισμός και τουρισμός στο πλαίσιο ανάπτυξης και προώθησης του πολιτιστικού τουρισμο...