Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
προώθηση τουριστικών προορισμών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Press trips as a means of promoting tourist destinations - Thessaloniki as a case study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Κουζούφη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Μέσα σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού μεταξύ τουριστικών προορισμών, οι στρατηγικές μάρκετινγκ που αφορούν την προβολή και προώθηση είναι αναγκαίες για την προσέλκυση δυνητικών τουριστών. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθεί η επίδραση των ταξιδιών εξοικείωσης για δημοσιογράφους (press trips) ως μέσο για την προώθηση τουριστικών προορισμών και συγκεκριμένα της πόλης της Θεσσαλονί...