Κριτήρια αναζήτησης: προφορική ικανότητα, Διερευνητική Μάθηση, μικροί μαθητές, μαθητοκεντρική προσέγγιση, κριτική σκέψη
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: προφορική ικανότητα, Διερευνητική Μάθηση, μικροί μαθητές, μαθητοκεντρική προσέγγιση, κριτική σκέψη Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: APPLYING INQUIRY-BASED LEARNING TO DEVELOP YOUNG LEARNERS' SPEAKING SKILL [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: MAVROMMATI, MARY-PENELOPE Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The purpose of the present dissertation is to explore the impact of Inquiry-based learning on EFL learners’ speaking skills. Inquiry-based learning is considered to be a promising methodological approach which promotes the students’ active participation through hands-on experiences. Towards this aim, fifth graders of a public primary school in Athens were exposed to a series of teaching sessions b...