Κριτήρια αναζήτησης: προσωποποίηση της πολιτικής
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: προσωποποίηση της πολιτικής Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Limit of Technocratic Political Branding: The Case of Michael Bloomberg in Comparative Perspective [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-07-2025 Συγγραφέας: ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΜΑΝΤΑΡΙΔΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Δημόσια Διοίκηση και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση (ΔΜΔ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο το προσωπικό προφίλ και το αφήγημα του «επιτυχημένου outsider» επηρεάζουν την εκλογική συμπεριφορά, εστιάζοντας στη μελέτη περίπτωσης του Michael Bloomberg. Σκοπός της έρευνας είναι να αναλύσει πώς η επιχειρηματική επιτυχία, ο πλούτος, η στρατηγική επικοινωνία και η φιλανθρωπική δράση συμβάλλουν στη διαμόρφωση μιας ισχυρής πολιτικής εικ...