Κριτήρια αναζήτησης: προσωπικότητα προορισμού
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: προσωπικότητα προορισμού Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Applying the concept of brand personality to tourist destinations: the case of Milos [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Τζούμπα, Αναστασια Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον η διαμόρφωση και το κτισίματος της επωνυμίας (branding) είναι πιο επίκαιρη από ποτέ, ιδιαίτερα στους τουριστικούς προορισμούς. Σε αυτό το πλαίσιο, είναι σκόπιμο αρχικά να προσδιοριστεί η εικόνα που έχουν οι δυνητικοί τουρίστες για τον συγκεκριμένο προορισμό, η προσωπικότητα αυτού αλλά και η αντιληπτή αξία που λαμβάνει ο τουρίστας μέσω της τουριστικής εμπειρίας...