Κριτήρια αναζήτησης: προσέλκυση κοινού
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: προσέλκυση κοινού Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Μπρη, Αντωνία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η έλευση των νέων τεχνολογιών έχει επηρεάσει την καθημερινότητά μας, δημιουργώντας προσδοκίες και απαιτήσεις. Οι πολιτιστικοί οργανισμοί, ολοένα και περισσότερο, έχοντας να επιτελέσουν τον διττό τους ρόλο ως χώροι πολιτισμού και ως οικονομικοί (αν και μη κερδοσκοπικοί συνήθως) οργανισμοί, τείνουν να ενσωματώνουν τις νέες τεχνολογίες στον σχεδιασμό και την υλοποίηση των στόχων τους. Η παρούσα εργα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural communication: Art education and new technologies [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Ιωαννίδου, Ζωή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Υπόβαθρο: Η επίτευξη της πολιτιστικής επικοινωνίας είναι εφικτή με την εφαρμογή μιας στρατηγικής μεθόδου. Η στρατηγική επικοινωνίας είναι μία δημοφιλής πρακτική προσέλκυσης των καταναλωτών στις πολιτιστικές μονάδες. Ωστόσο, παρόλο που η ψυχαγωγία και η εκπαίδευση είναι ο προεξάρχων στόχος του κοινού για την επίσκεψη ενός χώρου πολιτισμού, η διδακτική της τέχνης στη στρατηγική επικοινωνίας, ως προσ...