Κριτήρια αναζήτησης: πρακτικές μάρκετινγκ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: πρακτικές μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Museums' communication strategies and marketing practices in the digital era: The case of the Noesis-Science Center and Technology Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΛΥΓΔΑ, ΕΥΘΑΛΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή εποχή της παγκοσμιοποίησης, σε ένα περιβάλλον που συνεχώς μεταβάλλεται, με μειώσεις των κρατικών δαπανών για τον πολιτισμό και την ραγδαία ανάπτυξη των τεχνολογιών που έχει εισχωρήσει σε κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας, τα μουσεία είναι αναγκαίο να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν μια επικοινωνιακή στρατηγική. Για το λόγο αυτό, τα μουσεία σήμερα, καλούνται να ανοίξουν τις πόρτες ...