Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
πολιτιστικό marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Management and Sustainability of cultural infrastructures of Local Governments under conditions of economic crisis. Case Study: The Municipal Theatre of Piraeus [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΚΥΖΙΡΗ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η πολιτιστική στρατηγική των σύγχρονων πολιτιστικών οργανισμών προσανατολισμένη στη βιωσιμότητά τους συνιστά πρακτική αναγκαιότητα, που επιβάλλεται από τις συνθήκες οξύτατης οικονομικής κρίσης και ανταγωνισμού της εποχής, σε συνδυασμό με τον εξασθενημένο ρόλο του Δημοσίου στη μέριμνα για τον πολιτισμό και την ενίσχυση των τεχνών. Οι πολιτιστικοί οργανισμοί καλούνται να πείσουν το κοινό τους για τη...