Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
πολιτιστική βιομηχανία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication policy and communication strategies of summer cinemas in Greece in the period 1990-2020 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΠΑΝΤΑΖΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία στοχεύει να παρουσιάσει τον θεσμό των θερινών κινηματογράφων στην Ελλάδα, την περίοδο 1990-2020, τα χαρακτηριστικά τους ως χώρων πολιτιστικής επικοινωνίας καθώς επίσης και τις πολιτιστικές πολιτικές που εφαρμόστηκαν τη συγκεκριμένη περίοδο για την κινηματογραφική αίθουσα, με επίκεντρο εκείνες τις στρατηγικές που επηρέασαν τους θερινούς κινηματογράφους.
Η εργασία ξεκινά με τη θ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural communication strategy in theory and action, as a crucial factor in building a place branding: the case of Chios Municipality. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Φραγκομίχαλος, Ευάγγελος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στο πρώτο μέρος της παρούσας μελέτης, εξετάζουμε τη σημασία (αλλά και τα εννοιολογικά ζητήματα που τίθενται από τη χρήση) των όρων πολιτισμός, κουλτούρα, πολιτιστικός, πολιτισμικός, πολιτιστική ανάπτυξη, πολιτιστική βιομηχανία και αστική αναβίωση· τη σχέση του πολιτισμού με την τοπική αυτοδιοίκηση, και συγκεκριμένα την καθοριστική συμβολή του πρώτου στην πολύπλευρη ανάπτυξη μιας περιοχής, αλλά και...