Κριτήρια αναζήτησης: παραδοχές
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: παραδοχές Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transformation of teacher’s perceptions (Primary education of Evia) about the use of technology during the distance learning in pandemic Covid-19 period. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: ΣΙΣΚΟΥ, ΧΡΥΣΑΝΘΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη επικεντρώνεται στην διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στον νομό Εύβοιας, σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας κατά την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης την περίοδο της πανδημίας Covid-19. Μέσα από την εν λόγω έρευνα σκοπός είναι να αποτυπωθεί ο μετασχηματισμός των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών, αναφορικά με την χρήση των Νέων Τεχνολογιών,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Critical and reflective critical thinking in participants of European Volunteering Programs: attitudes and mental patterns of participants from Greece. [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2020 [2020-09-12] Συγγραφέας: Λαβίδα, Νιόβη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η συμβολή της θεωρίας του κριτικού στοχασμού στη μεταβολή των παραδοχών και στην ενίσχυση της ενηλικιότητας στους συμμετέχοντες ευρωπαϊκών εθελοντικών προγραμμάτων αποτελεί το ερευνητικό αντικείμενο της παρούσας εργασίας. Η παρούσα έρευνα στοχεύει να αναδείξει την αξία για τα προγράμματα εθελοντισμού Erasmus και τη σημασία τους στη μη τυπική εκπαίδευση ενηλίκων, εστιάζοντας στη θεωρία και την πρα...