Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
παράπονα πελατών, διαχείριση πελατών, CRM, ξενοδοχείο, τουρισμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Customer complains handling in Hotels [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΚΑΤΣΙΜΙΧΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια η βιομηχανία της φιλοξενίας έχει γίνει μια σημαντική κοινωνική και οικονομική δραστηριότητα στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Έτσι, είναι πλέον σαφές ότι οι πάροχοι τουριστικών υπηρεσιών πρέπει να έχουν καλή κατανόηση των αναγκών και των επιθυμιών των πελατών τους, εάν θέλουν να παραμείνουν επιτυχημένοι σε αυτή την ανταγωνιστική αγορά.
Τα παράπονα των πελατών αποτελούν σημαν...